  • Data: 2011-09-06 09:16:02
    Temat: Re: Do SO wpłynął pozew przeciwko Grupie Allegro
    Od: Pendrive <P...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-05 21:04, Andrzej Lawa pisze:

    > W sumie zastanawiam się, czy sprzedawanie czegoś, czego się jeszcze nie
    > ma na stanie, to czasem nie podpadnie pod zainteresowanie Urzędu
    > Skarbowego ;->

    to juz nawet nie o to chodzi, jak sprzedam cos w czwartek wieczorem badz
    w piatek rano to zobacze kase u mnie wponiedzialek po poludniu.
    Czesto bywa tak ze sa rachunki do zaplacenia i takie opoznienia bola,
    jednoczesnie allegro zabrania namawiania klientow do placenia na
    rachunek bezposrednio z opisaniem przyczyny (dluzszy przeplyw gotowki) a
    to juz kurestwo.

    P.
    --
    z magazynem</a>