  • Data: 2019-06-23 07:10:37
    Temat: Re: OPS
    Od: marek <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 22 Jun 2019 13:32:36 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > doniesienia
    >>
    > To złożyć to zawiadomienie. Prokurator sobie da radę.

    Miał już raz "okazję" i "nie chciał" dać sobie rady.

    No bo po co się starać jak 2 osoby umówiły się przeciwko jednej.
    Dzisiaj w PL jest tak, że jak się dwie osoby umówią to przy
    pomocy NK można komuś zniszczyć życie, zwłaszcza w sprawach
    w których "nie wiadomo o co chodzi".

    Wracam do problemu zasadniczego.

    1. Czy naprawdę OPS-y nie podlegają KPA?
    2. Czy taki urzędnik ma prawo odmówić wydania kopii pisma
    tej stronie, która to pismo wcześniej złożyła do OPS-u
    a z jakiś (tam) powodów chce mieć jego kopię?
    3. Czy taki urzędnik ma prawo odmówić wydania kopii pisma
    stronie , której podpis "ponoć" znalazł się na dokumencie
    autorstwa OPS-u.
    4. Czy "petent" nie ma prawa żądać kopii dokumentu
    na którym składa swój podpis?

    Bo jeśli tak to należy zrobić nowelizację przepisów,
    gdyż to co się "odiwania" w OPS-ach to przekracza ludzkie pojęcie.
    Krzywdzeni są ludzie bo kilku kurom z OPS-u uderzyła sodówka.