  • Data: 2013-12-22 21:22:24
    Temat: Re: OFE - zabór mienia
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.12.2013 15:20, hikikomorisan pisze:

    > Ale co cie smieszy? Wszystko jest kwestią ceny. Nie da sie sprzedac po 8
    > tys za metr? No to sie czeka, kumpel czekal 4 lata. Potem zszedl z ceny
    > o 20%. Sprzedal w miesiac.

    Czekać na wypłatę emerytury 4 lata - bezcenne ;->

    > Nie. Cena jest taka, za jaka ktos wlasnie chce. Nikt nie sprzeda
    > mieszkania w pipidowce za 8k/m2. Dlatego cena jest odpowiednio nizsza.

    Tylko z takich pipidów jest spory odpływ ludności. Więc ceny idą w dół.

    No, chyba że oprócz mieszkania kupisz także jakąś upadłą fabrykę i ją na
    nowo uruchomisz ;)

    [ciach]

    > Proste: nie zabeirajcie mi kasy dla mojego dobra, a ja o swje dobro
    > zadbam sam. W taki sposob jaki uznam za sluszny.

    Mhm. Tak jak zadbali mądrzy, światli i profesjonalni prywatni inwestorzy
    w USA. A potem "daj! daj!"