  • Data: 2013-12-22 22:36:19
    Temat: Re: OFE - zabór mienia
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 22.12.2013 22:04, Wojciech Bancer wrote:
    > On 2013-12-22, hikikomorisan <h...@a...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > No i jak Ci to idzie?

    Spokojnie, lepiej niz w ZUS. a szlo by lepiej, gdyby nie ZUS.

    > To nie jest inwestowanie, tylko hazard. W tym problem.

    jak ktos chce oprzec przyszlosc na hazardzie, to jego kurwa wolna wola.

    dlaczego chcesz ludziom tego zabronic.

    prosta umowa spoleczna:

    twoja starosc w twoich rekach, zadbaj sam o twoja emeryture, od nas -
    panstwa - nie dostaniesz nic (jesli masz dzieci) lub minimum socialne,
    jesli dzieci nie masz.

    - mozesz uprawiac hazard

    - mozesz (dobrowolnie) odkladac w post-ZUSie (emerytalny fundusz
    panstwowy) na takich warunkach z taka umowa

    - mozesz w OFE (prywatny fundusz emerytalny)

    - mozeszkupowac cytuje nieruchomosci nieruchomosci nieruchomosci
    nieruchomosci nieruchomosci nieruchomosci

    - mozesz inwestowac jak ci sie zwnie podoba.

    > Nic nie przedstawiłeś. Przedstawiłeś obraz laika, który dokładnie pokazuje
    > dlaczego nie powinni oni się tym zajmować.

    > Zostawić ZUS w spokoju.

    no to jeszcze 20 lat i pierdolnie.

    i teraz szanowne grono oponentow prosze o opis co sie stanie gdy zus
    pierdolnie.

    tylko konretnie

    na rzecz tej dyskusji zalozmy, ze za 20 lat pierdolnie na 100%

    (tak samo, jak zakladacie, ze na 100% strace na zlocie, nieruchomosciach
    czy w jakikolwiek sposob bym inwestowal)

    napierac, kto madry ten pierwszy, oddaje glos.

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Chcesz-biedowac-na-s
    tarosc-Zaufaj-panstwu-2929060.html

    zen.aspx