  • Data: 2013-12-22 22:06:40
    Temat: Re: OFE - zabór mienia
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 22.12.2013 21:22, Andrzej Lawa wrote:

    > Czekać na wypłatę emerytury 4 lata - bezcenne ;->

    Przypomne, ze za moca nowelizacji ustawy obecnie czekasz 7 lat dluzej :]

    To ja wole 4 niz 7

    > Tylko z takich pipidów jest spory odpływ ludności. Więc ceny idą w dół.
    >
    > No, chyba że oprócz mieszkania kupisz także jakąś upadłą fabrykę i ją na
    > nowo uruchomisz ;)

    Ale wlasciwie o co tobie chodzi? Bo rozmawialismy, dlaczego cena w
    pipidowie jest nizsza niz w miastach wojewodzkich.

    Do tego czynsze w pipidowach sa nizsze, wiec akurat na kieszen emeryta.
    Moze zaczalby sie ruch w druga strone wlasnie. NA starosc wiejska
    okolica, tanie mieszkanie...

    > [ciach]

    > Mhm. Tak jak zadbali mądrzy, światli i profesjonalni prywatni inwestorzy
    > w USA. A potem "daj! daj!"

    Nie zabierajcie mi i mozemy spisac umowe, ze nie powiem "daj daj"

    Pasuje?

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Chcesz-biedowac-na-s
    tarosc-Zaufaj-panstwu-2929060.html

    zen.aspx