  • Data: 2013-12-21 10:59:00
    Temat: Re: OFE - zabór mienia
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 21.12.2013 01:18, Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "hikikomorisan" <h...@a...pl> napisał w
    > wiadomości news:l91uo2$d0u$1@node2.news.atman.pl...

    > Tylko czemu to pokolenia ma dwa razy płacić swoje ubezpeiczenie?

    Tylko czemu to pokolenie ma ciagle placic za nieswoje emerytury?

    > A po co to w ogóle robić?

    Za przeproszeniem, glupi jestes czy jak? Wybacz moja irytacje, ale
    zerowanie na czyims zawsze jest zle, wiec kazdy matol dostrzega po co.

    > Możesz powiedzieć, gdzie ta słuszność?

    W tym, ze jak juz musze oddawac kase to niech skladam na SWOJA emeryture
    a nie na czyjas.

    Plus dziedzieczenie srodkow, co jest chyba normalne, a czego w ZUS nie ma.

    > Perpetum mobile jakieś. Niby z czego sie mają brać jakieś dodatkowe
    > dochody i czemu ZUS ich nie może osiągać?

    Nie rozumiem Twojego pytania i watpliwosci.

    Jaki ZUS?

    Zapytam - PO CHUJ NAM ZUS?

    > To jakaś alternatywna ekonomia. Banki muszą na kredytowaniu zarabiać i
    > zawsze dają niższy procent na wkładach, niż na kredytach.

    Liczylem kiedyś ile dostane z inwestycji w ZUS.

    Wyszlo mi - ze z kazdych wplaconych tam 100 zlotych dostane TADAM jak
    pozyje ;) 20 zlotych

    To po chuju inwestycja ze stopa zwrotu MINUS 80%

    > Czyli robimy
    > wkłady z obecnie pobieranych skłądek, a bieżemy kredyty na spłatę
    > poprzednich zobowiazań. No to przecież nie ma siły ludzkiej i musimy być
    > do tyłu. To coś, jak branie kredytui pod zastaw własnego wkłądu
    > gotówkowego.

    Kradyt mieszkaniowy jest tylko 2 razy drozszy

    mieszkanie za 300 tys na 30 lat to koszt ok, 600 tys

    ale za to mam mieszkanie warte 300 tys.

    i tylko 50% wplat wszystkich w plery

    w ZUS jestem 80% wplat w plery

    TO JA KURWA WOLE KRADYT OD LICHWIARSKIEGO BANKU NIZ ZUS

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Chcesz-biedowac-na-s
    tarosc-Zaufaj-panstwu-2929060.html

    zen.aspx