  • Data: 2013-12-21 15:43:36
    Temat: Re: OFE - zabór mienia
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 21.12.2013 15:19, Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "cef" <c...@i...pl> napisał w wiadomości

    > I system nie działa właśnie z tego powodu. Przy czym, by ubiec pytanie,
    > to nie Twoja wina, tylko systemu.

    To nie wina ssytemu, bo system wymyslaja i zmieniaja ludzie.

    To wina glupoty rzadzacych i patrzenia na "kadencje".

    Pamietacie co sie dzialo, jak PO wygralo druga kadencje? JAk sie nagle
    zaczely pisac ustawy na kolanie, jaki burdel sie zrobil chocby w zlekami
    i refundacjami?

    Oni mysleli, ze przejebią jak co kadencja zmiana i jakos sie rozejdzie
    po kosciach.

    Wiec improwizowali.

    I tak rzadza kurwa partie - na 4 latka a potem chuj niech sie inni martwia.

    Utrzymac PO jeszcze 8 lat, a potem ich rozpierdolic w kosmos.

    Na widlach chlopy pojda i zadziubią.c

    Bo chlopy walczyc beda o zycie, a nie o kolejna kadencje, i eksmisje za
    grzechy i niedopatrzenia na stolek do brukselki.

    i ze niby jestem wyborca i to ja decyduje? hahahahahaha

    jak masz wybrac czerwonke lub rzerzaczke to co wybierasz?

    tylko dla odmiany to, czego nie miales ostatnio, lub to na co miales
    ostatnio bo wiesz juz jak sie leczyc.

    jeden i drugi wybor jest .... zly.

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Chcesz-biedowac-na-s
    tarosc-Zaufaj-panstwu-2929060.html