  • Data: 2013-12-21 16:05:46
    Temat: Re: OFE - zabór mienia
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    hikikomorisan wrote:

    > i... jeszcze - nie wzieto pod uwage, ze przy zlodziejskich kosztach
    > pracy (patrz stopka) wielu ludzi zacznie uciekac z umow smieciowych
    > (etatow) na dziialalnosc (patrz moja stopka) i objasniam

    Sprytny zawsze sobie poradzi. Sposobów na ominięcie ZUS jest kilka.
    Jak przyjdziedojakichś regulacji, to po dupie dostaną jak zwykle maluczcy.

    > jestem za tym, zeby utrzymac PO przy wladzy jeszcze kadencje, dwie, az
    > narod sie tak wkurwi, ze podjada Brunony K. i wysadza cala ta elite w
    > kosmos.

    Jest to jakiś pomysł na tworzenie historii, ale to nie rozwiązuje
    problemu MOJEJ emerytury. I jak to już kolega obok napisał,
    że niewydolnosć systemu, to moja wina, to ja nauczony doświadczeniem
    robię obecnie wszystko, żeby podatki płacić uczciwie,
    ale do ZUS jak najmniej.

    > Inaczej znow sie zmieni PO na PiS i bedzie pojebane, a winni beda nie
    > my tylko oni co stali tam gdzie zomo.

    To jest bez znaczenia. Bierz uczciwie teraz ile tylko możesz.