  • Data: 2013-12-21 16:19:10
    Temat: Re: OFE - zabór mienia
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 21.12.2013 16:05, cef wrote:

    > Sprytny zawsze sobie poradzi. Sposobów na ominięcie ZUS jest kilka.
    > Jak przyjdziedojakichś regulacji, to po dupie dostaną jak zwykle maluczcy.

    Ale to oficjalny sposob :)

    I do tego umozliwia inwestycje lub przezarcie tych 500. miesiecznie.

    Czyli umozliwia decyzje o swojej przyszlosci.

    > Jest to jakiś pomysł na tworzenie historii, ale to nie rozwiązuje
    > problemu MOJEJ emerytury.

    To jest taki sam problem jak mojej, ale jesli myslisz w perspektywie za
    30 lat jak nie zmienia wieku emerytalnego dostane od zus emeryture, to
    mylisz siw w miejscu "dostaniesz".

    Prognozy GUSu - czyli oficjelne - daja nawet nie tak miedzy wierszami
    znac, ze za 20 lat zus pierdolnie i nie bedzie zusu i wtedy zrobi sie
    "reforma". Tzn. od tego momentu ci co nie maja w skarpecie, nie maja za
    co jesc...

    musisz sie wiec przygotowac. unikac placenia podatkow i zusow ale w
    zamian kazda oszczedzona zlotowke inwestowac w przyszlosc, na starosc, a
    nie przejadac.

    to trudne dla 95% spoleczenstwa konsumpcyjnego, kiedy wazna jest nowa 50
    calowa plazma... nie teraz 4k let tv... a nie to, co moze byc za 30 lat...

    > I jak to już kolega obok napisał,
    > że niewydolnosć systemu, to moja wina, to ja nauczony doświadczeniem
    > robię obecnie wszystko, żeby podatki płacić uczciwie,
    > ale do ZUS jak najmniej.

    Nie ma innej drogi. Stracisz na zus 80% tego co wplaciles. Wiec im mniej
    wplacisz, tym mniej kwotowo stracisz.

    > To jest bez znaczenia. Bierz uczciwie teraz ile tylko możesz.

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Chcesz-biedowac-na-s
    tarosc-Zaufaj-panstwu-2929060.html

    zen.aspx