eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOC komunikacyjne nie jest obowiazkowe! Wykladnia za www.autocentrum.pl › Re: OC komunikacyjne nie jest obowiazkowe! Wykladnia za www.autocentrum.pl
    From: AmtoPm <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: OC komunikacyjne nie jest obowiazkowe! Wykladnia za www.autocentrum.pl
    Date: Fri, 16 Nov 2007 05:13:52 -0800 (PST)

    On 16 Lis, 11:38, AmtoPm <a...@g...com> wrote:

> [...]
    > okres ubezpieczenia!!!
    > tak zwane automatyczne przechodzenie umowy dotyczy sytuacji nabycia
    > pojazdu.
    >
    > czyli nie będę oplacał składki zaległej, sedno sprawy jednak tkwi w
    > tym że ta firma ubezpieczeniowa straszy, że jak nie opłacę skąłdki
    > zaległej to wyślę informację do Funduszu Gwarancyjnego i ten przyślę
    > karę za brak składki!!! czy w tej firmie aby coś nie oszukują. jeśli
    > tak jest to pozostaje kwestia czy taka praktyka jest zgodna z
    > równorzędnością świadczeń gdy samochód jest nieużytkowany???- Ukryj cytowany tekst

    to trochę dziwne bo raz pisze, że
    rozwiązanie umowy ubezpieczenia OC posiadaczy pojazdów mechanicznych
    możliwe jest jedynie w ściśle określonych przypadkach, tj:
    1) z upływem okresu, na który została zawarta;

    a innym razem pisze, że trzeba zgłosić na dzień przed końcem trwania
    umowy cheć wypowiedzenia umowy...
    a jesli nie zgłosż e to w takim razie zostaje nadal w tym zaklądzie i
    mam wobec nich zobowiązanie z tytułu składki?

    co w takim razie oznacza wymieniona pierwsza możliwość czyli
    rozwiązanie umowy z upływem okresu, na który została zawarta(!)?