    Subject: Re: O mafii lekowej
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: RadoslawF <u...@d...invalid>
    Date: Sun, 14 Jul 2019 20:56:26 +0200

    > To jest Twoja wizja przekrętu? Czy tak to działa?

    Tak działa. Ale nie gwarantuje że to jedyny scenariusz.

    > Skoro tabun lekarzy zysk trzeba podzielić przez tabun.

    Nieważne z iloma dzielisz, ważne aby było co dzielić.
    Lekarz ma pacjenta co kwadrans czyli trzydziestu dwu pacjentów
    na dniówkę. Jak na co trzeciego wypisze lewą receptę na
    której zarobicie sto złoty to masz dziennie tysiąc do podziału.
    Nie wiem jak dzielą zyski ale część dla lekarza, część dla
    wykupującego recepty i część dla wywożącego za granicę.
    Miesięcznie do podziału dwadzieścia kilka tysięcy.

    > Taki scenariusz wydaje się trudny do ukrycia przed śledczymi.

    Wbrew pozorom łatwy.
    Bo większość emerytów powie że nie pamięta co brali a skoro
    u lekarza pisze że xxx to widać to dostawali i wykupowali.
    I udowodnij teraz że to przekręt.