eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoO gratisach i konieczności licencji (było: Zwrot za windows) › Re: O gratisach i konieczności licencji (było: Zwrot za windows)
    From: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    Newsgroups: pl.comp.os.linux,pl.soc.prawo
    Subject: Re: O gratisach i konieczności licencji (było: Zwrot za windows)
    Date: Sat, 29 Mar 2008 18:15:24 +0100

    Tristan <n...@s...pl> writes:

    > UWAGA: List WYSYŁAM NA: pl.comp.os.linux,pl.soc.prawo i kieruję odpowiedzi
    > na pl.soc.prawo,

    Nie czytam.

    > bo temat z linuksem już na pewno związany nie jest.

    Przeciwnie.

    > W tym
    > sklepie cena pojedynczej była taka sama jak cena z gratisowym
    > dokładem.

    Tak moze byc.

    > Podobnie jak OEM Windows.

    Tzn. akceptacja umowy licencyjnej nie jest potrzebna w przypadku OEM
    Windows?
    Nie wiem, moze nie jest. Myslalem ze jest.

    > No jak nie ma, a PA? Licencja musi być. Widziałeś gdzieś program bez
    > licencji? Używanie programu musi być poprzedzone zawarciem umowy
    > licencyjnej.

    A w ktorym miejscu ustawa naklada taki obowiazek?
    Oczywiscie ze widzialem programy, ktorych uzywanie nie wymaga zawarcia
    umowy licencyjnej. Tak naprawde to glownie takich uzywam.

    > No ale popatrz: masz na półce dwa laptopy
    >
    > jeden z Windows: cena: 1020zł
    > jeden bez windows: cena 1000zł

    Takie same laptopy? Jakis przyklad moze?
    --
    Krzysztof Halasa