  • Data: 2023-06-23 21:08:21
    Temat: Re: Nowy regulamin serwisu PKP
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.06.2023 o 14:55, J.F pisze:

    > Owszem, ale jeszcze reklamacje towaru są, wiec sklep tak calkiem
    > pewny być nie może. No coz, widac normalne ryzyko.

    Odnoszę wrażenie, że nie zrozumiałeś właściwie, o co mi chodzi. Z tą
    "pewnością", to chodzi o to, że to nie może być tak, że po akceptacji
    transakcji później z byle powodu faktycznie środki mogą nie dojść.

    > Tak, ale to jest od razu blokada, więc jeszcze inny rodzaj. No ale
    > potem masz obciążenie cykliczne, terminala nie ma, moze nawet nigdy
    > nie było.

    No właśnie. JA sądzę, że to może działać podobnie, jak obrót z wirtualną
    walutą.

    > Z limitem ... glupia sprawa - pilnują banki, czy ma pilnowac klient?
    > Dawno temu pytałem w PKO BP odnosnie KK - to zapisali i mówili, jakby
    > pilnować miał klient. Bo za przekroczenie jest dodatkowa opłata -
    > widac sie da, a nawet pożądane przekroczenie.

    Temat jest dość skomplikowany. Klient może nie znać salda.

    > Troche inaczej z debetówkami, a juz przy prepaidach bank pilnować
    > musi .. Dodaj do tego długie rozliczenia, to i debet moze da sie
    > zrobic.

    Dokładnie

    --
    (~) Robert Tomasik