    From: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: No proszę...
    Date: Tue, 29 Mar 2022 17:07:38 +0200
    <t1hcqa$1fme$1@gioia.aioe.org> <t1hg2l$131o$1@gioia.aioe.org>
    <t1hgc5$172f$1@gioia.aioe.org> <t1hh4j$1j49$1@gioia.aioe.org>
    <lvY_J.1191821$wLv5.204691@fx13.ams1> <t1hkqm$1dma$1@gioia.aioe.org>
    <MG6%J.1521$sb1.1356@fx11.ams1>
    <623e127d$0$458$65785112@news.neostrada.pl>
    <9Qr%J.1049$4c1.933@fx13.ams1> <t1rhv4$17pj$1@gioia.aioe.org>
    <6kr0K.18402$f91.9772@fx09.ams1> <t1u76c$o43$1@gioia.aioe.org>
    <hp6a9gzx2hub.15y9t0247hteo$.dlg@40tude.net>
    <62431cd7$0$478$65785112@news.neostrada.pl>

    Dnia Tue, 29 Mar 2022 16:51:04 +0200, Shrek napisał(a):

    > Co jest o tyle ciekawe, że jak stoi po stronie szczepionek to jest
    > niesamowitym wręcz autorytetem.
    O autorytaryzm nie chodzi. Wiec nie bij piany. Pierwsze - prawdopodobnie
    Kaczanowski kłamie przypisując jakąś tam wypowiedź Kunie. Po prostu
    powtarza plotki. Po drugie, każdemu, nawet mądremu zdarzy się p...
    głupotę. Jakbyś Kunę odpytał solennie okazałoby się że wcale tak nie
    myśli. A po trzecie, jeśli nawet walnął głupotę w związku z gruźlicą, to
    wcale nie musiał mylić się co do szczepionek.

    >Choćbby jego słowa zaprzeczały w sposób
    > oczywisty faktom
    Oczywiste jest że dokonujesz wybiórczej selekcji dostępnego materiału i
    oceniasz go tendencyjnie. Nie mam pojęcia czemu to ma służyć, chyba
    tylko jątrzeniu i mieszaniu w co słabszych łepetynach.

    --
    Jacek
    I hate haters.