eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego] › Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego]
  • Data: 2023-02-19 12:14:32
    Temat: Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego]
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.02.2023 o 03:11, J.F pisze:
    > No ale to bezprawne, a my mowimy o prawnym ?

    Przeczytaj tekst, a nie tytuł. Ten akurat jest mylący.

    > Ciekawi mnie po prostu, czy zostawiacie wybite okno, czy zostajecie
    > pilnowac, czy Straz ma kawal dykty lub folii i tasme klejącą.

    To zależy od okoliczności. Jest jeszcze zarządzanie kryzysowe, które
    jako gmina ma obowiazek to zabezpieczyć. Jeśli to wysokie piętro, to
    pewnie kawałek taśmy wystarczy. Jeśli pustostan, to czasem może zostać
    otwarte.

    > Drzwi do mieszkan z reguły otwierane do wewnątrz.

    I?

    > Po zastanowieniu - jesli nie ma gałki, to denat musial zamknąc
    > kluczem, i ten klucz gdzies tam jest.

    Albo morderca wychodząc go zabrał ze sobą. Możliwości masa.

    > A jak klucza nie ma - o, to jest dobry temat dla policji i
    > prokuratora.
    > tylko kto ma klucz znalezc - Strazak ?

    :-)

    --