eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego] › Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego]
  • Data: 2023-02-19 19:55:37
    Temat: Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego]
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.02.2023 o 19:45, J.F pisze:

    > Chyba juz zrozumial.

    Pewnie od dawna rozumie, ale się po prostu nie przyzna że się jebnął:P

    > Ale fakt, ze jak ma byc podejrzana, to wypadałoby przed przesluchaniem
    > zarzuty postawic.

    Żeby postawić zarzuty trzeba mieć uzasadnione powody i je przedstawić na
    piśmie. "może być" to nie jest uzasadniony powód. A jak mają rzetelne
    powody, to jasne że stawiać.

    > Mnie tylko ten brak konsekwencji logicznej interesuje - chodzą tak i
    > rozmawiają, co jest przesłuchaniem i nie jest przesłuchaniem,
    > matce zarzut postawia, bo może winna, innym swiadkom nie postawią,
    > bo widac niewinni ...

    Bo to wszystko wynika pieprzenia roberta. Przecież widzisz jego
    konsekwencje - policjantom nie można postawić bo nie da się w 100%
    udowodnić. Matce trzeba postawić bo nie ma żadnych danych. On po prostu
    pieprzy od rzeczy. Normalnie by się przyznał, że z tą matką to trochę
    odjechał i po sprawie. No ale się nie przyzna i będzie brnął w coraz
    większe absurdy.

    > Nie wiem czy tak mozna. Bez śledztwa?

    No oczywiście - przecież jak składasz zawiadomienie o podejrzeniu
    popełnienia czynu zabronionego to potem otrzymujesz powiadomienie o
    wszczęsciu lub odmowie wszczęcia postępowania - jak myślisz na jakiej
    podstawie tą decyzję podejmują - rzucają kostką - przecież postępowanie
    jeszcze nie wszczęte?

    Wierz robertowi to daleko zajdziesz;)

    > Bo to co prokurator/policjant widzi nie uzasadnia?

    Jest coś takiego jak rozpytanie chociażby.

    Zawsze wystawia:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!