eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego] › Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego]
  • Data: 2023-02-19 14:02:54
    Temat: Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego]
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie myliłem się. Po prostu nie chce mi się po raz kolejny tego wyjaśniać
    > zwłaszcza wskazując kontekst tamtej dyskusji.

    "Wyjaśnienie przedstawiciela basenu też jest sensowne. Defibrylator
    pomoże tylko przy zatrzymaniu akcji serca. O ile się orientuję, to
    lekarze czasem używają tego urządzenia pomimo utrzymywania się akcji
    serca, ale po pierwsze lekarze, a po drugie to są chyba inne urządzenia.
    Te ręczne służące do pierwszej pomocy w ogóle nie zadziałają, dokąd
    serce bije"

    Mistrzu - co byś nie kombinował to kontekstem tego nie zmienisz.
    Wyraźnie pisałeś, że AED pomaga tylko po zatrzymaniu serca, co więcej
    dopóki coś tam pika to nie zadziała. Jest dokładnie na odwrót. Ale ty po
    prostu się nie mylisz, więc choćby skały strały, to nawet jak ci cytaty
    wyciągną to będziesz się upierał, że nie napisałeś tego, co napisałeś.

    Zamiast przyznać że naoglądałeś się filmów gdzie tak to się rzeczywiście
    przedstawia (pewnie większość społeczeństwa jakby zapytać popełniłaby
    dokładnie ten sam bład co ty), ewentualnie się dokształcić i iść
    bardziej naukowo że pomyliłeś zatrzymanie akcji serca z nagłym
    zatrzymaniem krazenia, to będziesz szedł w zaparte, bo przecież kulson
    zawsze ma rację;) Wyciągaj się dalej za włosy z bagna które sam sobie
    zrobiłeś:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!