eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego] › Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego]
    Date: Sun, 12 Feb 2023 01:18:04 +0100
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <63d62d7a$0$9592$65785112@news.neostrada.pl> <a...@w...eu>
    <63d68082$0$9601$65785112@news.neostrada.pl>
    <ZECBL.3399738$f0c6.2225112@fx10.ams1>
    <63d6fa84$0$19609$65785112@news.neostrada.pl>
    <iUDBL.2326723$wkZ5.843711@fx11.ams1>
    <tr7l29$9pu$4$Shrek@news.chmurka.net>
    <63d80341$0$19600$65785112@news.neostrada.pl>
    <tr90cp$5mg$4$Shrek@news.chmurka.net>
    <63d80663$0$19604$65785112@news.neostrada.pl>
    <tr90tt$5me$2$Shrek@news.chmurka.net>
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Subject: Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego
    przez Kaczyńskiego]

    W dniu 30.01.2023 o 19:05, Shrek pisze:
    > Z tego ze pismaki monco!:P

    Bo moje niezadowolenie wzbudza właśnie mącenie. Jak jest problem, to go
    rozwiązujmy. Ale nie twórzmy sobie na siłę problemów licząc na to, ze
    być może przez przypadek przy okazji wpadniemy na dużą aferę. Albo
    wyraźnie rozgraniczajmy fakty od domysłów. I tylko o to mi chodzi. Bo po
    pewnym czasie nikt poważnie do tego, co dziennikarz pisze nie podchodzi,
    a on akurat może mieć rację i coś mądrego napisać.

    --
    Robert Tomasik