eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego] › Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego]
  • Data: 2023-02-12 10:24:18
    Temat: Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego]
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Twój problem polega na tym, że jak nawet znajdziesz sobie już odpowiedni
    > fragment ustawy,

    To jest właśnie twój problem - ty czytasz nawet nie cały ustęp, tylko
    jego kawałek. Problem w tym że ja zasadniczo nie muszę tej ustawy znać i
    nic z tego nie wynika, a dla kulsona to jest podstawa jego pracy i ma
    zasrany obowiązek ją znać i stosować.

    > Weź przeczytaj - ale ze zrozumieniem - coś sam zacytował. Jeśli
    > prowadzisz postępowanie w sprawie nieumyślnego spowodowania śmierci tego
    > dziecka, to skoro rozsądnie rzecz ważąc nikt inny tego dopuścić się nie
    > mógł, to już dostatecznie możesz podejrzewać, że tą jedyną osobą jest
    > matka,

    Ja pierdolę... Skąd wy się wykluwacie. A jak na miejscu "zbrodni" będzie
    się znajdować tylko patrol kulsonów to postawicie sobie zarzuty na
    wzajem (no bo komu innemu?). Wy naprawdę macie jakiś czelendż kto
    większą głupotę z siebie wydali?

    JAK_NIEMA_KONKRETNEJ_OSOBY_CO_DO_KTÓREJ_ISTNIEJE_UZA
    SADNIONE_PODEJRZENIE_I_KURWA_DOWODY_ŻE_POPEŁNIŁA_TEN
    _CZYN_TO_SIĘ_KURWA_PROWADZI_POSTĘPOWANIE_W_SPRAWIE!

    Na wszelki wypadek dodam, że to że jest tylko jedna osoba w pobliżu to
    nie jest kurwa uzasadnione podejrzenie.

    > Albo wskaz mi inną osobę, która - w Twojej ocenie -
    > mogła się potencjalnie dopuścić tego czynu.

    Pambuk. Ale pewnie nie ma adresu do doręczeń, więc....

    > Jakby nie to, ze to, co wypisujesz odkłada się w Internecie i po czasie
    > ktoś - gdybym tego nie sprostował - mógłby uznać, że skoro nikt tego nie
    > zanegował, to zapewne masz rację,

    Dlatego ciągnę te twoje wypowiedzi, zamiast umieścić je w dziale
    osobliwości usenetu. Właśnie dlatego że potem ktoś może uwierzyć, że AED
    nie należy używać dopóki pikawa nie stanęła dokumentnie albo że zarzuty
    stawia się "dla dobra", nie da się prowadzić postępowania "w sprawie" i
    że jak masz plecak to jesteś przewoźnikiem i na tej podstawie kulson
    może ci do niego zaglądać w porcie morskim lub lotniczym o ile jesteś
    posiadaczem roweru:P No i nie ukrywam, że mam pewną atawistyczną radość
    z wytykania i głupot i patrzenia jak próbujesz się wyviągnąć za włosy z
    bagnia. Niby nie powinienem bo to nieładnie, ale chuj;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!