eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego] › Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego]
  • Data: 2023-02-11 20:55:08
    Temat: Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego]
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.02.2023 o 08:04, Shrek pisze:

    > "Jeżeli dane istniejące w chwili wszczęcia śledztwa lub zebrane w jego
    > toku uzasadniają _dostatecznie_ podejrzenie, że czyn popełniła określona
    > osoba, sporządza się postanowienie o przedstawieniu zarzutów, ogłasza je
    > niezwłocznie podejrzanemu i przesłuchuje się go"

    Twój problem polega na tym, że jak nawet znajdziesz sobie już odpowiedni
    fragment ustawy, i nawet bez błędu go zacytujesz, to nie potrafisz pojąć
    tego, co czytasz. A ja nie mam Cię "wpisanego do dowodu" i nie za bardzo
    chce mi się Cię elementarnej logiki uczyć.

    Weź przeczytaj - ale ze zrozumieniem - coś sam zacytował. Jeśli
    prowadzisz postępowanie w sprawie nieumyślnego spowodowania śmierci tego
    dziecka, to skoro rozsądnie rzecz ważąc nikt inny tego dopuścić się nie
    mógł, to już dostatecznie możesz podejrzewać, że tą jedyną osobą jest
    matka, czy będziesz bredził o siłach nieczystych i kulsonach mordujących
    dzieci pod sklepami? Albo wskaz mi inną osobę, która - w Twojej ocenie -
    mogła się potencjalnie dopuścić tego czynu.

    Jakby nie to, ze to, co wypisujesz odkłada się w Internecie i po czasie
    ktoś - gdybym tego nie sprostował - mógłby uznać, że skoro nikt tego nie
    zanegował, to zapewne masz rację, to pozostawił bym Cie z twoimi wizjami
    urodzonymi z oparów absurdu, bo naprawdę zaczyna ki się już nudzić
    pisanie z Tobą o poważnych rzeczach.
    --
    Robert Tomasik