eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego] › Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego]
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego
    przez Kaczyńskiego]
    <7ffy0kil95l6$.uu9g9gbgxh6h.dlg@40tude.net>
    <jwu38grb8t14$.epsmtut5efs7.dlg@40tude.net>
    <1tf3351mi2x0g.pylnlry85x76$.dlg@40tude.net>
    <159j20g4jhutf$.1w7wck4cbaclc.dlg@40tude.net>
    <1ehm9lqqnqew6$.kvoy16dl8wbp$.dlg@40tude.net>
    <63e16475$0$19611$65785112@news.neostrada.pl>
    <trsnec$pf1$5$Shrek@news.chmurka.net>
    <1b5ri827t3tv.n6r84shzy5eb$.dlg@40tude.net>
    <trtsrr$rhl$3$Shrek@news.chmurka.net>
    <1e4mf89zlhet9$.6ftpmrt1v7u8$.dlg@40tude.net>
    <tru0lt$uqo$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <1avgbwnu19bw0$.1fxj451an608k.dlg@40tude.net>
    Date: Tue, 07 Feb 2023 23:12:07 GMT

    On 2023-02-07, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Sąd moze nie przepuscic wniosku aresztowego :-)

    > Nie wiem co Robert chcial napisac, ale to jednak ludzi oburzało,
    > kulsonów pewnie też.

    Nie wiem jak wyglądał wtedy taki rejestr wydawanych leków. Może nawet
    nie był skomputeryzowany. Nawet jeśli wszyscy mieli do niego dostęp to
    nie musiało być oczywiste, że szybciej schodzą pavulon i dwa pozostałe.
    Więc niekoniecznie było, że każdy sobie rzuci okiem i sprawdzi. A jakby
    ktoś powiedział, że kolegom coś sporo umiera to w zależności od
    znieczulenia rutyną, móglby to być albo żart albo obraza.

    Podejrzewam też, że połączenie danych z rejestru z umieralnością wcale
    nie musiało być trywialne. A potem, no faktycznie schodzi, i, faktycznie
    umierają, ale czy ktoś morduje? Zobacz jaki to jest kaliber. Ci co mają
    pomagać zabijają swoich podopiecznych. To nie jest coś z czym się tak
    łatwo w dowolnym środowisku ktokolwiek godzi. Łatwiej przyjąć, że jakieś
    załoga ma pecha lub taki zbieg okoliczności.

    --
    Marcin