eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiszczenie zieleni samochodem - wezwanie do Strazy miejskiej - pomozcie › Re: Niszczenie zieleni samochodem - wezwanie do Strazy miejskiej - pomozcie
    From: t...@g...com
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Niszczenie zieleni samochodem - wezwanie do Strazy miejskiej - pomozcie
    Date: Tue, 11 Mar 2008 23:40:26 -0700 (PDT)

    > Po pierwsze po wyładunku należało odjechać z tego miejsca. Nie sądzę, by SM
    > włożyła ten mandat u "uciekła". To musiało chwilę trwać. Poza tym zgodnie z

    tu racja moja wina nie odjechalem od razu

    > przepisami budynek powinien mieć dojazd dla służb ratunkowych o gabarytach
    > pozwalających na dojazd samochodu ciężarowego straży pożarnej, więc skąd
    > konieczność jazdy po trawie. Nie dało sie zmieścić w obrębie chodnika?

    trawnik praktycznie nie istnieje to zwykla wszedzierosnaca "swinska"
    obrzydliwa trawa, na ktorej co kilka krokow leza pozostalosci po
    psach. to nikomu nie przeszkadza.
    widzisz w obrebie chodnika da sie zmiescic tylko za chwile znajdzie
    sie kolejna zyczliwa sasiadka ktora przejedzie kluczami po
    samochodzie.. nikomu sie nie dopasuje