eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"Nieznajomość prawa nie zwalnia od odpowiedzialności za jego naruszanie"? › Re: "Nieznajomość prawa nie zwalnia od odpowiedzialności za jego naruszanie"?
  • Data: 2007-09-24 14:55:45
    Temat: Re: "Nieznajomość prawa nie zwalnia od odpowiedzialności za jego naruszanie"?
    Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:fd8h2s$5v6$2@atlantis.news.tpi.pl...
    > Sky pisze:
    >
    > Czyli gdyby odrzucić te zasadę to można tylko nie przeczytać kodeksu
    > karnego i można zabijać ile wlezie ...

    nikt nie wymaga przeczytania kodeksu karnego
    chyba że opuściłem jakieś zajęcia w procesie
    publicznej obowiązkowej edukacji
    jaki mi zafundowano ;)

    a "nie zabijaj" to uczą gdzie indziej
    a nie na zajęciach z kodeksu karnego
    gdzie raczej jest mowa o karach za zabójswo
    a nie że samo zabijanie jest złem
    i należy go unikać dla dobrej zasady
    a nie pod presją karną [karą za akt] ;)