  • Data: 2008-04-02 14:07:29
    Temat: Re: Niezgodność towaru z umową - używany samochód
    Od: <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ww. usterki. Chciałem się dowiedzieć, czy można to podciągnąć pod
    > niezgodność towaru z umową (jako, że jestem osobą fizyczną, a na auto
    > dostałem fakturę) ? Auto przeszło pomyślnie przegląd w ich ASO,

    Czy jesteś rzeczywiście konsumentem czy też wykorzystujesz samochód do celow
    związanych z działalnością zawodową (np. korzystasz z samochodu w pracy) lub
    gospodarczą (wykorzystujesz go w dowolny sposób w DG)?

    Jesli jesteś konsumentem to sam sobie już odpowiedziałeś:

    > sprzedawca zapewniał, że hamulce są sprawne.

    A tak nie jest. Więc towar jest niezgodny z umową. Składaj reklamację na
    piśmie.