  • Data: 2014-02-15 01:36:39
    Temat: Re: Niezawisłe organy
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 14 Feb 2014, Marcin N wrote:

    > E tam. Wyższa Szkoła Zawodowa W Chełmie to żaden autorytet.

    Z przezorności zacytowałem (również) Wysoki Sejm.
    Tak, wiem, zaraz będzie flejm o znaczenie słowa "autorytet" ;)

    > Mnie uczono "organa"

    Ba.
    Mnie bardziej drażni np. dopuszczalność mieszania biernika
    z dopełniaczem, ale co poradzisz, "zmiana normy językowej".

    > uczono mnie też "włączać" i "przyszedłem" oraz "na pewno
    > i naprawdę" no i "przynajmniej".

    Trudna sprawa, wyraźnie zastrzegłem że się nie mieszam
    do opiniowania, stwierdzam jedynie smutny fakt :]

    pzdr, Gotfryd