  • Data: 2003-02-25 17:37:36
    Temat: Re: Niezaplacona faktura w NASK
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    | Opłata roczna nie podlega zwrotowi w części lub całości.
    | i tu mamy podstawę wg której domagają się całej kwoty i tego nie
    przeskoczy

    Oczywiście masz rację, ale zapominasz, że z kolei Garland ma prawo domagać
    się świadczenia usługi przez cały rok.

> [...]
    | nie odnosi się do tego konkretnego przypadku ale tez jest ciekawa
    |
    | § 7 Zleceniodawca moze wycofac się niniejszego zlecenia w terminie 7 dni
    od
    | daty jego wystawienia bez skutków finansowych. Rezygnacja
    | ..................po tym terminie, lecz przed terminem korekty powoduje
    | obowiazek zaplaty kary umownej w wysokooci 50 % wartosci zleconej uslugi.
    | ..................Wycof anie się umowy po terminie akceptacji stwarza
    | obowiazek zaplaty calosci kwoty okreslonej w § 3 niniejszej umowy.

    Ale to jeszcze musi podpisać zleceniodawca. Jeśli ma taką wolę, to jego
    sprawa.

    | i jeszcze wyciag z jedego regulaminu banku
    | ZADŁUŻENIE PRZETERMINOWANE - Rodzaj zadłużena powstający w momencie
    | nieterminowego spłacania rat. Od momentu w którym mieliśmy uregulować
    | spłatę, bank nalicza nam karne odsetki ( z reguły 2 r a z y w y ż s z
    e )
    | o d k w o t y z k t ó r ą z a l e g a m y.

    No na mój gust, to raczej kiepski sposób na oszustów. To raczej sposób na
    tych, co na skutek jakiegoś zrządzenia losu nie mogą zapłacić kilku rat.
    Oszust pieniędzy nie miał, nie ma i mieć nie będzie. Choćbyś naliczał
    odsetki karne w wysokości 10 razy wyższej, to i tak nic to nie da, bo nie ma
    z czego ściągnąć.