  • Data: 2003-02-27 17:00:33
    Temat: Re: Niezaplacona faktura w NASK
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przeczytałem dwa razy. Wydaje mi się, że uważnie i nadal twierdzę, że to nic
    nie zmienia. Zgodnie z tym, co podejrzewałem nie widząc tej umowy, NASK ma
    prawo rozwiązać umowę w razie braku zapłaty. Ja nigdy tego prawa im nie
    odbierałem. Tylko jak załóżmy rozwiążą umowę po sześciu miesiącach, to nie
    mają żadnego tytułu prawnego do dochodzenia roszczenia za pozostały okres.
    Nie mają, bo rozwiązali umowę.
    Mogą oczywiście domagać się zapłaty za 6 miesięcy, nawet z odsetkami
    karnymi. Po za tym z uwagi na niewywiązanie się przez drugą stronę z umowy
    (miał korzystać przez 12 miesięcy) mogą dochodzić odszkodowania na zasadach
    ogólnych. Ale nadal wydaje mi się, że zapłaty za pozostały okres żądać nie
    mają prawa.