  • Data: 2002-06-03 21:03:39
    Temat: Re: Niezależny Operator Międzymiastowy...
    Od: Tomasz Śląski <t...@s...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    "ANIA" <j...@w...pl> napisała:

    > Wydruk rozmów jest mi niezbedny, więc co w tej sytuacji powinnam
    > zrobić? Gdzie mam sie udać?? Czy któs miał podobna sytuacje i
    > też potrzebuje
    > billing?? Na jakiej podstwie mogę sie tego domagać???

    O wykaz rozmów musisz sie zwrócić do NOM.
    Podstawa prawna ?
    Prosze bardzo, podaję za niestrudzonym Kolegą Telesforem:

    "§ 5. 1. Operator jest zobowiązany do rejestracji i przechowywania co
    najmniej przez 12 miesięcy danych zawierających szczegółowy wykaz
    usług, z których abonent skorzystał, wraz z danymi umożliwiającymi
    identyfikację usługi, w tym dla połączeń w sieci komutowanej, numer
    abonenta wybranego, czas rozpoczęcia i zakończenia połączenia, a na
    wniosek abonenta - do dostarczenia szczegółowego wykazu
    zrealizowanych połączeń za okres objęty fakturą, odpłatnie bądź
    nieodpłatnie stosownie do własnych uregulowań.

    2. W przypadku niezapewnienia rejestracji szczegółowych danych i
    odmowy nieodpłatnego dostarczenia reklamującemu tych danych,
    dotyczących reklamowanego rachunku, operator jest zobowiązany uznawać
    w całości reklamację abonenta dotyczącą opłat za usługi, w
    odniesieniu do usług świadczonych po 31 grudnia 1996 r.

    ROZPORZĄDZENIE MINISTRA ŁĄCZNOŚCI z dnia 8 lutego 1996 r. w sprawie
    ogólnych warunków świadczenia usług telekomunikacyjnych w sieci
    telekomunikacyjnej użytku publicznego. (Dz. U. Nr 20, poz. 93)"

    > Milczeniem pomijam fakt, ze termin do zapłaty rachunku jest taki
    > krótki....

    Jak masz watpliwości - pisz reklamację ;) Wzór znajdziesz pod adresem
    w stopce :)

    > serdecznie pozdrawiam.

    Odwzajemniam pozdrowienia :)

    --
    TOM @ HOME
    GSM +48 607 81 83 30 GG 139980 TS635-RIPE