eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiewyplacone wynagrodzenie za prace - co robic dalej ??? [dlugie] › Re: Niewyplacone wynagrodzenie za prace - co robic dalej ??? [dlugie]
  • Data: 2003-12-13 09:19:56
    Temat: Re: Niewyplacone wynagrodzenie za prace - co robic dalej ??? [dlugie]
    Od: "bronek" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > stanie) bede wzdzieczny za jakiekolwiek wskazowki, ktore pomoga mi wygrac
    > bezdusznym aparatem panstwa i odzyskac niecale 8 stowek dla mojej
    dziewczny
    > :)
    800 zł za 4 miesiące pracy?
    Co do funduszy się nie wypowiadam.
    Aby skutecznie prowadzić egzekucję musisz komornikowi WSKAZAĆ majątek który
    ma zająć. Jeżeli jest to możliwe spróbuj ustalić czy spółka ma jakikolwiek
    majątek.
    Pisałeś o kapitale zakładowym, rozumię więc że jest to spółka zoo. Jeżeli
    tak ustal kto był, w czasie gdy twoja dziewczyna tam pracowała, w Zarządzie
    spółki. Dane znajdziesz w Krajowym Rejestrze Sądowym, lub w starym Rejestrze
    Handlowym (nie pamiętam już jak się to dziadostwo dokładnie nazywało) w
    zależności od tego kiedy spółka przerejestrowała się do KRS-u.

    Od członków zarządu możesz domagać się kasy na podstawie 291 KSH - myślę, że
    efekty mogą być lepsze niż z funduszem.

    Bronek