eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiewyplacone wynagrodzenie za prace - co robic dalej ??? [dlugie] › Re: Niewyplacone wynagrodzenie za prace - co robic dalej ??? [dlugie]
  • Data: 2003-12-13 12:24:12
    Temat: Re: Niewyplacone wynagrodzenie za prace - co robic dalej ??? [dlugie]
    Od: "bronek" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie znam sie na tym dokladnie. Nie wiem, czy byla to spokla zoo. Napewno
    > byla to spolka, bo wlascicieli bylo dwoch czy trzech.

    Na pewno taka informacja jest na tytule wykonawczym z którym byliście u
    komornika.
    Jeżeli jest to spółka np. jawna lub cywilna to jeszcze lepiej - wszyscy
    współnicy odpowiadają za zobowiązania w pełnej wysokości. Oznacza to, że
    moglibyście żądać pieniędzy bezpośrednio od każdego ze wspólników.
    Takich typów trzeba tępić bezlitośnie.
    Możesz jeszcze dodatkowo donieść na policję o przestępstwie z art 218 kk.

    Bronek