  • Data: 2012-08-12 19:17:05
    Temat: Re: Nieuczciwy najemca mieszkania
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.08.2012 18:22, Uni pisze:

    > daj spokój, napisałeś teraz jak typowy prawnik, czyli czarne

    Dziecko... Pytałeś o poradę prawną do ewentualnej sprawy sądowej... Może
    się łaskawie zdecyduj, czego tak na prawdę chcesz? Porady _prawnej_, czy
    sceny dla swoich fochów, histerii i rozdzierania szat?

    > jest białe, niestety ja nie jestem tak modny i nie kroczę
    > raźnie z modą, u mnie czarne pozostało czarnym, a białe białym.

    Nie, ty kroczysz raźnie starą modą "Moja racja jest najmojsza! I biada
    tym, co mi błędy wytykają!".

    Dziecinnie tupiesz nóżką i domagasz się, żeby rzeczywistość dostosowała
    się do ciebie. A nie ma tak.

    Jak nie umiesz wynajmować mieszkania, to może się tym lepiej nie zajmuj,
    hmm?