  • Data: 2011-11-30 12:02:38
    Temat: Re: Nieuczciwy fachowiec
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.11.2011 12:46, Proste Prawo pisze:

    > Dobra. A Ty się zapoznaj z art. 103 kpc

    Ja go znam. Ty go nie rozumiesz. I zapominasz o paragrafie drugim, na
    który zwracałem uwagę.

    > I tu się mylisz. Jeśli pozwany przed wytoczeniem powództwa -
    > poniesieniem przez powoda kosztów wpisu sądowego i kosztów pomocy
    > profesjonalnego pełnomocnika nie reaguje na wezwania do zapłaty
    > bezspornego roszczenia

    Jakiego "bezspornego"??

    > sąd bez względu na wynik sprawy może zasądzić od
    > niego zwrot powodowi kosztów celowego dochodzenia przed sądem roszczeń.

    Po wycofaniu pozwu bez zgody pozwanego - o jakiej sprawie mówisz? Musisz
    albo zrzec się roszczeń albo zdążyć przed odbyciem się rozprawy.

    Albo wiesz co - zrób eksperyment. Pozwij mnie. Domagaj się jakichś
    pieniędzy - obiecuję ci, że wszelkie twoje wcześniejsze wezwania będą
    lądować w koszu. Potem spróbuj wycofać pozew i uzyskać ode mnie zwrot
    jakichkolwiek kosztów. Może się nauczysz...