  • Data: 2011-11-29 15:41:05
    Temat: Re: Nieuczciwy fachowiec
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 29 Nov 2011, Proste Prawo wrote:

    > Nie masz racji.

    A mi np. też wychodzi przeciwnie.

    > Nie o to mi chdziło.
    >
    > Te dowody, do których się odnosiłem dają podstawę (jedynie!) do
    > twierdzenia, że konieczność rozpoznania sprawy przez sąd wynikła z postawy
    > drugiej strony. Oczywiście, że najpierw musiałby wygrać proces, żeby móc
    > żądać zasądzenia kosztów, ale to już jest poza tym, o czym pisałem.

    Ależ nie jest "poza".
    Jak przegra to "postawa drugiej strony" będzie bez znaczenia,
    a na tym oparłeś argumentację.
    Zaś koszty wynikną *tylko* z "rozliczenia wygranej", a że sprawa
    będzie o 100 zł różnicy między pokojami (i tylko o nie), to
    całość zapłaci przegrywający.
    Bez względu na to kto przegra.
    Przecież o dwa pokoje, pomalowane i zapłacone, nikt się nie sądzi
    (w podanym przykładzie).

    pzdr, Gotfryd