  • Data: 2011-11-29 21:38:50
    Temat: Re: Nieuczciwy fachowiec
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.11.2011 18:52, Proste Prawo pisze:

    > Napisałem, że jeśli wysłał wezwania do zapłaty, to ma dowody, który mogą
    > posłużyć jako argument do wniosku o zasądzenie kosztów.

    No beton... Nie będzie zasądzenia kosztów, bo pozwany nie będzie na tyle
    głupi, by w takiej sytuacji uznawać zasadność roszczenia, jeśli e zrobił
    tego wcześniej bez narażania się na dodatkowe koszta.

    [ciach]

    > Ja Tobie na to, że wcale nie chodziło mi o to, że wezwania do zapłaty
    > dowodzą zasadności roszczenia.

    Bez stwierdzenia zasadności roszczenia, nie będzie też pokrycia kosztów
    dodatkowych przez pozwanego.

    [ciach]

    > Ty nadal nie zrozumiałeś i napisałeś, że kosztami zostanie obciążony
    > powód - jakby nie było możliwe inne rozwiązanie.

    Owszem, pozwany może nagle oszaleć i stwierdzić przed sądem, że mimo
    braku jakichkolwiek dowodów, teraz nagle uznaje roszczenie za
    zasadne.... Ale równie dobrze powoda może trafić meteoryt.

    > Podałem przykład sytuacji, w której moim zdaniem sąd mógłby zasądzić
    > koszty na rzecz powoda.

    Twoje zdanie jest całkowicie oderwane od rzeczywistości.

    > To oczywiście nadal nie zrozumiałeś.
    >
    > Teraz tłumaczę jak krowie na rowie coś, co dla człowieka czytającej ze
    > zrozumieniem i rozumiejącego co sam pisze - powinno być oczywiste.
    >
    > Teraz już zrozumiałeś?

    Że twój kontakt z rzeczywistością jest mocno wątpliwy a twoje deklaracje
    wyłącznie merytorycznej dyskusji stanowiły świętoszkowate kłamstwo? Owszem.