  • Data: 2003-02-14 12:39:33
    Temat: Re: Niesplacilem debetu w PKO BP
    Od: romek <rom123@nospam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >: Ciekaw jestem, czy nie podpada to pod jakis artykol z prawa karnego i
    >: nie orzekna w sadze (o ile bedzie jakas sprawa) np: kary pozbawienia
    >: wolnosci na 1 rok (lub cos tam takiego). Chodzi o to czy nie jest to
    >: wyludzenie, oszustwo, kradziez ( oczywiscie w kontekscie prawnym)
    >
    >czy bior?c kredyt mia?e? zamiar ?wiadomie go nie sp?aca? lub w trakcie
    >trwania umowy doszed?e? do wniosku, ?e nie b?dziesz go sp?aca?, bo fajnie
    >jest mie? du?o pieni?dzy?
    >Ewentualnie czy dokona?e? oszustwa przedstawiaj?c bankowi sw?j stan
> [...]

    Odpowiadam "NIE" na obydwa pytania. Bank naliczy? ten debet na
    podstwie dwuletnich obrotow na koncie i po nalczeniu jeszcze przez rok
    kredyt byl normalnie obslugiwany ( czasami nie wykozystywany). Info
    pierwszy post.

    W zwiazku z tym:
    1.czy groza mi sankcje karne.
    2. czy bank moze wytoczyc mi proces karny.
    3. czy zagrazaja mi tylko konsekwencje z prawa cywilnego

    Bylabym bardzo wdzieczny, jezeli to mozliwe za namiary na konkretne
    przepisy prawne. (zeby w razie czego miec jakies pole do dalszego
    szperania samodzielnie)

    pozdrawaiam
    romek