eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiesolidny sprzedawca na Allegro: Vena210 ( Matilde210 ) › Re: Niesolidny sprzedawca na Allegro: Vena210 ( Matilde210 )
  • Data: 2010-02-04 15:39:25
    Temat: Re: Niesolidny sprzedawca na Allegro: Vena210 ( Matilde210 )
    Od: Vena210 <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Jeżeli Pan Zbigniew ma jakiekolwiek problemy ze zrozumieniem,
    właściciel sklepu wyraża swoją pełną aprobatę, aby Pan Zbigniew
    wystosował odpowiedni list oficjalny za pośrednictwem przedstawiciela
    prawnego (tzw. letter of complain) na adres sklepu w Wielkiej Brytanii
    skierowany do jego właściciela (ja nim nie jestem, jest nim osoba o
    obywatelstwie angielskim i w takim też języku przyjmnie
    korespondencję), wtedy przesłane zostaną wszelkie wyjaśnienia,
    dokuementy, klauzury oraz zasady, na jakich prowadzimy działalność
    zarejestrowaną w Wielkiej Brytanii i zgodne z tym krajem (takie jak
    np. wysyłka z domu bez odwiedzania poczty płatna przez PayPal, nie
    stosowanie pieczątek, itp).

    Ewentualnie założył sprawę sądowną przeciwko sklepowi w Wielkiej
    Brytanii, od którego zakupił produkt, którego nie otrzymał.

    Czekamy więc na wiadomość od Pana Zbigniewa.

    Celowo nie piszę tego na email bo i tak Pan Zbigniew poda tę wiadomość
    do użytku publicznego, więc to mija się z celem.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1