  • Data: 2010-02-04 16:38:50
    Temat: Re: Niesolidny sprzedawca na Allegro: Vena210 ( Matilde210 )
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 4 Feb 2010, Vena210 wrote:

    > wysyłki do Pana. Saldo aktualnie to 20.25PLN i wzrasta o 5.50PLN
    > każdego następnego dnia.

    Sąd się ucieszy, bo każde bezpodstawne żądanie podnosi opłatę,
    a roboty mało :>
    Nie, ja *nie* twierdzę że nie można pobierać opłaty za przechowanie,
    ale to, że nie można ustalać "jednostronnej opłaty umownej" wg wziętej
    z sufity wyceny już tak - tak mi wychodzi, to bzdura na kółkach.
    Bardzo pasuje do opisu "jestem na urlopie" i ustaleniu, jakie wobec
    tego *konkretne koszty* pociągnęło leżenie *tego* telewizora
    w nieużywanym (jak podejrzewam) pomieszczeniu.

    BTW:
    Mam prośbę (do obu stron) - pro publico bono.
    Dajcie znać na grupie o wyniku.
    W celach dydaktycznych.

    pzdr, Gotfryd