  • Data: 2010-02-04 15:39:41
    Temat: Re: Niesolidny sprzedawca na Allegro: Vena210 ( Matilde210 )
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (04.02.2010 16:29), Vena210 wrote:
    [...]
    > Co byś zrobił na moim miejscu?
    > Zaproponowałam zwrot kosztów -

    I to by świadczyło o dobrej praktyce kupieckiej gdyby nie to, że
    uzależniłaś to pod warunkiem wycofania negatywu. To są 2 zupełnie różne
    rzeczy.

    Zbigniew ma prawo negatywnie ocenić transakcję choćbyś mu telewizor
    dostarczyła złotą karetą pod drzwi na 3 piętro, zaś twoje żądanie na
    pewno nie poprawi jego oceny transakcji.

    > odmówił mi w wiadomości email, tak więc
    > mogę tylko czekać aż opłaci wysyłkę zwrotną.

    I jakieś śmieszne opłaty za składowanie. Bądźmy poważni ...

    > A że upublicznił moje
    > dane personalne oraz treść prywatnej korespondencji, niestety nie
    > odpuszczę, bo to jawne łamanie prawa o ochronie danyc osobowych!

    Wybacz, ale jako prowadząca działalność handlową od 2005 roku powinnaś
    wiedzieć że twoje dane jako przedsiębiorcy nie podlegają ochronie. Zaś
    korespondencja jest tak samo jego jak i twoja i miał prawo ją ujawniać.
    Swoją drogą - ty jego korespondencje też ujawniłaś.

    Także podtrzymuję swoje zdanie - strzeż nas Panie od takich sprzedawców,
    chroń nas przed takimi klientami.

    p. m.