  • Data: 2010-02-04 15:47:54
    Temat: Re: Niesolidny sprzedawca na Allegro: Vena210 ( Matilde210 )
    Od: Vena210 <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Od kiedy to korespondencja jest do użytku publicznego?
    A jakbym przesyłała tajne informacje to też ktoś ma prawo pokazać to
    na forum?
    Dodałam w swoich cytatach tylko to, co gusmax ukył, pokazując się od
    najlepszej strony, w końcu już nie ma nic do ukrycia.
    Dane firmy są jawne, moje dane personalne - już nie.

    Wracam do pracy, dalsza dyskusja nie ma sensu, jak napisałam
    wcześniej, sprawą zajmą się od teraz odpowiednie organy, ja zakańczam
    działalność rujnując swoje zdrowie w tej sprawie. Jak Pan gusmax ma
    również coś do dodania, adres firmy zna - oczekujemy na powiadomienie
    lub wezwanie do złożenia wyjaśnienia.