  • Data: 2010-02-04 15:50:22
    Temat: Re: Niesolidny sprzedawca na Allegro: Vena210 ( Matilde210 )
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04-02-2010 16:29, Vena210 pisze:

    > Co byś zrobił na moim miejscu?
    > Zaproponowałam zwrot kosztów - odmówił mi w wiadomości email, tak więc
    > mogę tylko czekać aż opłaci wysyłkę zwrotną. A że upublicznił moje
    > dane personalne oraz treść prywatnej korespondencji, niestety nie
    > odpuszczę, bo to jawne łamanie prawa o ochronie danyc osobowych!

    Jesteś przedsiębiorcą. Nie dotyczy Cię ustawa o ochronie danych
    osobowych w takim zakresie, w jakim te dane dotyczą działalności
    gospodarczej.

    Twoje dane osobowe są jawne. Twój wpis w ewidencji może kupić sobie
    każdy za, zdaje się, 25 zł. Tam będzie Twój adres domowy i pesel.

    Zlituj się.
    Albo go pozwiesz za pomówienie, bo masz podstawy, albo idź sobie machać
    piąstkami gdzie indziej.

    Nie wiem kto komu zrobił kuku ale takie rzeczy się zalatwia prywatnym
    kanałem.

    Może i jesteś super sprzedawca, ale na grupie zrobiłaś sobie taką
    reklamą, że furczy.
    A google trzymają usnet "od zawsze do zawsze". Ta cała pyskówka zostanie
    kup pamięci Twoich przyszłych, i prawdopodobnie niedoszłych, klientów.

    Wiemy, że jesteś zgryźliwa, złośliwa i łatwo się irytujesz.
    Uciekasz się do szantażu kiedy nie możesz załatwić sprawy polubownie.
    Brzydko, bardzo brzydko.

    Super reklama w handlu! Super PR!

    Gratuluję profesjonalizmu!

    ps. za 15 lat to możesz się chwalić tradycją firmy, na razie jesteś
    biznesowe szczenię.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813