    From: Vena210 <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Niesolidny sprzedawca na Allegro: Vena210 ( Matilde210 )
    Date: Thu, 4 Feb 2010 07:12:43 -0800 (PST)

    Jeżeli się Panu nie podoba tyle rzeczy, zamiast tracić czas na
    ujawnianie poufnych danych w miejcu publicznym (co zresztą zgłosiłam
    już i sprawa niedługo zostanie wszczęta), należało by raczej iść do
    Sądu, na Policję, do Rzecznika Praw Konsumenckich itp, wszędzie gdzie
    mogą Panu pomóc prawnie - bo tu nie mogą.

    Na moją propozycję zwrotu wszystkich poniesionych kosztów odmówił Pan
    - tak więc pozostaje mi czekać tylko na opłacenie kosztów ponownej
    wysyłki do Pana. Saldo aktualnie to 20.25PLN i wzrasta o 5.50PLN
    każdego następnego dnia. Należy je doliczyć do kwoty 45 zł opłaty
    pocztowej lub 90 zł opłaty za kuriera jeżeli nie chce Pan ponownej
    wysyłki pocztą.

    Dalsza dyskusja nie ma sensu, nie chcę się zniżać do Pańskiego
    poziomu.
    Informuje Pan cały świat o swoim problemie a od stycznia nie było
    czasu na zgłoszenie sprawy odpowiednim organom? Czyżby coś Pana
    powstrzymywało? Mnie nic nie powstrzymało i sprawę o ujawnienie moich
    danych osobowych oraz treści prywatnej korespondencji email(i nie mam
    na myśli tutaj danych firmy, do której ma Pan takie pretensje - ja nie
    jestem firmą, jestem osobą, człowiekiem, istotą ludzką, rozumną, itd)
    zgłosiłam dzisiaj na moim Komisariacie Policji. Sprawa zostanie
    przekazana do Organu odpowiedniemu Pańskiemu miejscu zamieszkania.

    Co więcej, zgłosiłam także próbę wyłudzenia pieniędzy, gdyż taka
    sytuacja miała miejsce w chwili, gdy żądał Pan ode mnie zwrotu za
    przedmiot przed otrzymaniem potwierdzenia, że przedmiot faktycznie
    zaginął. Takich, który stosuja te metody naciągania jest wielu, skąd
    mogłam wiedzieć, że Pan nie należy do nich? Wiedziałabym to dopiero po
    otrzymaniu dowodu z poczty. Zamiast tego otrzymałam zwrot telewizora -
    nieodebranego. Może też moją wina jest, że listonosz nie dostarczył go
    do Pańskiego domu, albo nie zostawił awiza? A może sama miałam
    przylecieć i dostarczyć go osobiście?

    Po 15 lutego wyślę Panu zdjęcia telewizora (wtedy będę po urlopie
    spowrotem w sklepie), ciekawa jestem co wtedy Pan powie? Do tego czasu
    radziłabym powstrzymać się od komentarzy, gdyż wszystko co Pan
    napisze, może zostać użyte przeciwko Panu w sądzie.