  • Data: 2010-02-04 15:29:06
    Temat: Re: Niesolidny sprzedawca na Allegro: Vena210 ( Matilde210 )
    Od: Vena210 <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Prowadzę działalność handlową od 2005 roku, gdybym miał pobłażać takim
    jak pan Zbigniew, pewnie musiałabym zamknąć interes już dawno temu.
    Niestety nie mam takiego zamiaru, bo to jest źródło mojego utrzymania.
    Cwaniakom odpowiadam po cwaniacku, osobom kulturalnym - kulturalnie.
    Można sprawdzić pytając pierwszego lepszego Klienta (innego niż
    Gusmax) - zwłaszcza tych, którzy mieli jakiekolwiek problemy z dostawą
    towaru, czy po regulaminowych 90 dniach nie otrzymali zwrotu
    pieniędzy, gdy poczta potwierdziła, że przedmiot się zagubił. Pan
    gusmax nie jest pierwszym, który nie otrzymał swojego towaru (z winy
    dostawcy) ale jak na razie jedynym, do którego nie docierają żadne
    argumenty.

    Co byś zrobił na moim miejscu?
    Zaproponowałam zwrot kosztów - odmówił mi w wiadomości email, tak więc
    mogę tylko czekać aż opłaci wysyłkę zwrotną. A że upublicznił moje
    dane personalne oraz treść prywatnej korespondencji, niestety nie
    odpuszczę, bo to jawne łamanie prawa o ochronie danyc osobowych!