  • Data: 2010-02-04 14:27:27
    Temat: Re: Niesolidny sprzedawca na Allegro: Vena210 ( Matilde210 )
    Od: Vena210 <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    To jest tylko skan z programu PayPal jakim wysyłamy paczki. Pełna
    dokumentacja znajduje się na poczcie?
    Coś się nie podoba?
    Swoją drogą dziwne, że ze statusem Super Sprzedawcy jaki mam na
    Allegro oszukuję sobie ludzi ot tak i mam tak duży stosunek
    negatywnych komentarzy do pozytywnych że aż strach u mnie kupować.
    Tylu niezadowolonych Klientów, tyle oszustw, naciągania, wyłudzania i
    itp.

    Pan Zbigniew czuje się w siódmym niebie mogąc wyładować swoją
    frustarcję, gdyż nawet serwis Allegro po otrzymaniu ode mnie dowodu
    nadania, dał sobie spokój z Panem - czy nie daje to czegoś do
    myślenia?

    Przykro mi, trzeba było kupować przedmiot z lokalizacją w Polsce a nie
    w Wielkiej Brytanii, zresztą tutaj Panu to lepiej wyjaśnili:
    http://www.allegro.pl/phorum/read.php?f=298&t=100345
    6&i=1003456