  • Data: 2010-02-04 14:24:25
    Temat: Re: Niesolidny sprzedawca na Allegro: Vena210 ( Matilde210)
    Od: "Zbigniew" <g...@c...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zaproponowałam Panu zwrot wszystkich kosztów - nie zgodził się Pan,
    > wolna wola.

    "Mała" poprawka: zaproponowała Pani zwrot POD WARUNKIEM, ŻE USUNĘ PANI "NEGATYWA".

    Otóż informuję Panią, że:

    - "negatywa" nie usunę, bo ciężko sobie Pani na niego zapracowała
    - nie mam zwyczaju ulegać szantażowi

    ...a czytających niniejszy wątek informuję, że wielokrotnie - poczynając od 18.
    grudnia ub.r. - domagałem się od tej pani zwrotu wpłaconych przeze mnie
    pieniędzy. Co mi odpowiedziano (i jak...) - przytoczyłem.

    O rzekomej "wysyłce" zostałem powiadomiony 4. grudnia ub.r. - a więc, jak
    wszyscy widzą, sprawa ciągnie się już 3. miesiąc(!).