-
Data: 2010-02-04 14:11:42
Temat: Re: Niesolidny sprzedawca na Allegro: Vena210 ( Matilde210 )
Od: "Zbigniew" <g...@c...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Jakże inaczej mogę to skomentować, niż otwarcie powiedzieć, że ta pani kolejny
raz bezczelnie łże.
> To ja jestem tym sprzedawcą. O Panu na Allegro jest już bardzo głośno.
> Najpierw po trzech dniach od wysyłki wysyłał maile z pretensjami -
> gdzie jego paczka, potem odmawiał pójścia na pocztę, aby sprawdzić,
> czy przesyłki tam nie ma,
"Pan" nie odmawiał - tylko w istocie przeszedł się na pocztę, gdzie mu
wyjaśniono, że żadnej przesyłki z zagranicy do niego na poczcie nie widziano
(pisałem już o tym).
> a teraz odmawia wniesienia opłaty jak do mnie wróciła.
Tak: odmawiam. Odmawiam dalszego "dopłacania do interesu" - i od półtora
miesiąca domagam się BEZWARUNKOWEGO zwrotu wpłaconych przeze mnie pieniędzy.
> Ja już po prostu odpuściłam po próbach rozwiązania
> problemu polubownie,
"Polubowne" propozycje tej Pani każdy mógł zobaczyć w mailu, z którego fragment
przytoczyłem, a gdzie dostałem "propozycję nie do odrzucenia", którą można
streścić jako: "albo mi usuniesz `negatywa' - albo będę sobie naliczać opłaty
`za składowanie', a po iluś-tam dniach telewizor przejdzie z powrotem na moją
własność, i zostanie ponownie sprzedany".
Rozumiem, że to jest wyjaśnienie, dlaczego ta pani (o, dziwo!) ma stosunkowo
niewysoką ilość "negatywów": po prostu niezadowoleni odbiorcy... dostają takie
"propozycje". Wobec kłopotów, jakie z nią mam, nie dziwię się, że wielu takiemu
szantażowi jednak ulega.
> gdyż nawet pomimo zaproponowania mu zwrotu wszystkich kosztów jakie
> otrzymał
> odmówił
Od 18. grudnia ub.r. konsekwentnie domagam się zwrotu pieniędzy. Jak mi na
to odpowiedziano? Cytuję raz jeszcze:
---- odp. z 10.01.2009 - typu: "Czekaj tatka latka" ---------
Jedyne co mogę zrobić - to złożyć pisemną reklamację na poczcie angielskiej
o niedostarczeniu towaru do adresata. Na jej rozpatrzenie czeka się dl 90 dni.
Jeżeli przedmiot zaginął na terytorium UK, zostanie mi przyznana
rekompensata w stosownej wysokości. Jeżeli przedmiot zaginął w Polsce - sprawa
najprawdopodobniej zostanie umorzona jako niemożliwa do wyjaśnienia. Tak
niestety wygląda procedura reklamacyjna przesyłek międzynarodowych. Jeżeli
Pan sobie życzy, mogę przesłać skan dokumentu reklamacyjnego, jaki wyślę celem
wyjaśnienia sprawy, niestety po tym fakcie, sprawa zostaje zamrożona na 90
dni i na nic się nie zdarzą skargi, żale i płacze gdy sprawa będzie w toku. Po
ok 90 dniach otrzymam odpowiedź, i wtedy będę mogła powiadomić Pana o efektach
reklamacji.
---- kolejna odp. z 10.01.2009 - typu: "Ty złodzieju" ---------
W jaki sposób pragnie Pan udowodnić, że nie otrzymał Pan telewizora?
Nie otrzymałam w tej sprawie wyjaśnienia. Równie dobrze mógł Pan mieć
telewizor a teraz Pan wyłudza pieniądze ode mnie. Dlatego właśnie
postępowanie reklamacyjn, abym ja również miała dowód, że Pan
telewizora nie ma, i czy to się Panu podoba czy nie - należy czekać.
Jak się nie podoba, proszę zgłaszać, nie mam nic przeciwko. Nie mam
zamiaru znaleźć się w sytuacji, kiedy Pan ma telewizor i jeszcze
zwrócę za niego koszty zakupu.
---- kolejna odp. z 10.01.2009 - typu: "Nie ma śladu, i nie będzie"(?)
Jest to przesyłka NIEREJESTROWANA, nie ma na poczcie żadnego dowodu,
czy była dostarczona czy nie. Kiedy Pan wreszcie zrozumie, że po to
składam reklamację, aby być pewną, że paczka faktycznie zaginęła.
Jeżeli takowe dostanę, to od razu zwracam pieniądze, nie czekając
nawet na zwrot z poczty. Ja nie jestem oszustką i nie od wczoraj
prowadzę działalność. [..]
(Powyżej widać do dziś niedotrzymane zobowiązanie do zwrotu pieniędzy)
---- odp. z 11.01.2009 - typu: "Bujaj się, Oleś..." ---------
Aby zaoszczędzić Panu czasu powiem tylko, że mam jeszcze conajmniej 89
dni na wyjaśnienie sprawy. Przed otrzymaniem potwierdzenia z poczty,
że Pan przesyłki nie otrzymał, nie będę zwracać żadnych pieniędzy.
Pozdrawiam
Anna Opalińska
www.bizitshop.com
---- odp. z 23.01.2009 - PRÓBA SZANTAŻU ---------
Witam,
Uprzejmie pragnę poinformować, iż telewizor w dniu wczorajszym wrócił
do nas jako nieodebrany.
Postępując zgodnie z przepisami dotyczącymi handlu na odległość w
obecnej sytuacji zmuszona jestem poinformować o konieczności opłacenia
ponownej wysyłki w kwocie 90zł (kurier) lub 60zł (poczta), abym mogła
go wysłać ponownie. Brak wpłaty w terminie do 31 stycznia spowoduje
rozpoczęcie naliczania opłaty magazynowej w kwocie 5.50zł dziennie i w
chwili, gdy wyrówna się ona z wartością przedmiotu, telewizor stanie
się ponownie własnością sklepu i zostanie wystawiony na sprzedaż. W
razie problemów ze zrozumienie działania tego systemu, proszę o
zaciągnięcie opinii osób, które temat ten znają o wiele lepiej, np.
Rzecznika Praw Konsumenta.
Z uwagi na wielkie komplikacje transakcji skłonna jednak jestem do
zrobienia wyjątku od tej reguły i mogę zaproponować inne rozwiązanie
sprawy:
Otóż, jestem gotowa na zwrócenie kosztów zakupu i wysyłki na podane
przez Pana konto w terminie do 24 godzin po otrzymaniu od Pana nr
konta i danych do wpłaty, o ile wniesie Pan wniosek o unieważnienie
komentarzy wystawionych do tych transakcji. Powtarzam, że jest to
wyłącznie moja dobra wola, gdyż prawo polskie nie gwarantuje w takich
przypadkach zwrotów narażając tym samym Sprzedających na ponoszenie
dodatkowych kosztów związanych z odesłaniem do nas nieodebranego na
poczcie urządzenia.
Z niecierpliwością oczekuję na odpowiedź.
Pozdrawiam
Anna Opalińska
www.bizitshop.com
---- odp. z 26.01.2009 - Ponowna próba szantażu ---------
Witam,
Powtarzam jeszcze raz, że nr przesyłki nie ma, bo była
nierejestrowana, pamiętam, że przesyłałam dowód nadania, nie wyraził
Pan chęci na przesłanie kopii reklamacji stwierdzając, że jest to Panu
obojętne została więc ona wysłana wraz z dowodem nadania przesyłki,
oczywiście odpowiedzi nie dostałam, w zamian tego wrócił do mnie
przedmiot.
Proszę wybrać jakie rozwiązanie będzie dla Pana lepsze - ponowna
opłata za wysyłkę, czy zwrot kosztów na warunkach jakie podałam,
podobno właśnie na kosztach Panu zależało - więc ma Pan taką
możliwość. W razie nie otrzymania odpowiedzi, od 1 lutego zostaje
rozpoczęte doliczanie opłaty magazynowej a wtedy niestety nie otrzyma
Pan ani zwrotu ani telewizora który po wyrównaniu kosztów stanie się
ponownie własnością sklepu.
Są to jedyne rozwiązania, pierwsze - prawe, drugie - z dobrego serca,
proszę się zastanowić gdyż trzeciego wyjścia nie ma.
---- odp. z 26.01.2009 - Obelgi, i ponowna próba szantażu ---------
Zarówno dowód nadania jak i reklamacja zostały wysłane na pocztę mogę
jedynie wykonać zdjęcie przedmiotu - po 15 lutego kiedy to wrócę do
sklepu po urlopie. Obecnie niestety nie prowadzę działalności w
sklepie z powodów osobistych i przebywam w Polsce, nie w Anglii. Od 1
lutego naliczana zostaje opłata magazynowa zgodnie z zaleceniami.
Zaproponowałam zwrot kosztów, na który Pan tak nalegał, niestety jak
widzę, woli zostać Pan bez pieniędzy i bez sprzętu, gratuluję wyboru,
bardzo mądrze z Pana strony. Przynajmniej telewizor zostanie
wystawiony ponownie na sprzedaż i nie poniesiemy z tego tytułu strat a
jedynie zyski, naprawdę to bardzo dobra wiadomość, dziękuję bardzo,
skoro oczekuje Pan niemożliwego - czekam na opłacenie wysyłki, szkoda,
mógłby Pan dostać zwrot, którego Pan nie chce - a ja gwazdki z nieba
dać nie mogę.
Gdybym nigdy telewizora nie wysłała naprawdę nie prowadziłabym tej
korespndencji tylko ignorowała Pana i Pańską sprawę, czego nie robię,
jak na razie Pan to robi.
Korespondencja z Panem należy do najgorszych jakie prowadziłam do tej
pory, więc zamiast ją zakończyć niepotrzebnie chce Pan to ciągnąć,
niestety nic to nie da. Jest Pan najbardziej aroganckim i samolubnym
osobnikiem, jakiego spotkałam podczas swojej wieloletniej kariery w
zawodzie i po raz ostatni mówię - albo zgodzi się Pan na zwrot kosztów
za zakup telewizora na postawionych przeze mnie warunkach (cena
przedmiotu + wysyłka oczywiście) albo wnosi Pan opłatę za ponowną
wysyłkę. Każda normalna osoba po prostu skorzystałaby z możliwości
zwrócenia jej kosztów jakie poniosła, każda normalna osoba... ale jak
widzę nie Pan, czyli...
Nie dowidzenia.
Pozdrawiam
Anna Opalinska
www.BizITshop.com
---- odp. z 26.01.2009 - Kolejna odmowa udokumentowania faktu
---- nadania---------
Ależ proszę sobie czekać nawet i całe życie, cudotwórcą nie jestem i
albo załączone dokumenty wystarczają albo i nie, serwisowi jakoś
wystarczyły. Jeżeli nie wystarczają - proszę składać sprawę do Sądu -
nie mam nic przeciwko temu, na załaczonym dokumencie (dowodzie
nadania) widać adres, o ile oczywiście umie go Pan przeczytać w obcym
języku (pierwszy załącznik zawierający dokładne dane adresata, nie
widzę tu pomyłki). Skoro oczekuje Pan gwiazdki z nieba, proszę pisać
do Boga, nie do mnie, ja więcej pomóc nie umiem. Dnia 1 lutego otrzyma
Pan oficjalne pismo o rozpoczęciu naliczania opłaty magazynowej. To
wszystko co mam do powiedzenia a za kilka miesięcy (bo zapewne nie
uiści Pan opłat za wysyłkę bo głupio się do błędu przyznać, toż to
gwałt na Pańskiej godności) telewizor zostanie wystawiony na sprzedaż.
Osobiście wielu już próbowało "sądownie" a skończyło się tylko na tym,
że Pan z ostatniego negatywnego komentarza wpłacić musiał chcąc nie
chcąc 90 zł i przedmiot otrzymał, gdyż nie odebrał go na czas od
kuriera, co było tylko jego winą, jako że dane pobierane są z Allegro
i jakie tam zamieścił, takie znalazły się na przesyłce, to jedyny
komentarz jaki mam odnośnie złego adresu jak widać na ponad 500
punktów za transakcję, Pański adres akurat był prawidłowy co widać na
załaczniku.
To tyle co mam do powiedzenia, dalsza dyskusja nie ma sensu, nie płaci
mi Pan za rozmowy a ja psychologiem nie jestem aby wysłuchiwać skarg i
żalów, proszę znaleźć sobie innego powiernika, np. adwokata jeżeli ma
Pan problem ze zrozumieniem prostej procedury w takim przypadku, lub
Rzecznika Praw Konsumenckich, a nie mnie bo ja nie mam czasu zajmować
się dłużej tą sprawą bardziej, niż jest to konieczne.
Pozdrawiam
Anna Opalinska
www.BizITshop.com
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
Następne wpisy z tego wątku
- 04.02.10 14:18 Vena210
- 04.02.10 14:16 Vena210
- 04.02.10 14:19 Zbigniew
- 04.02.10 14:24 Zbigniew
- 04.02.10 14:27 Vena210
- 04.02.10 14:34 Smok Eustachy
- 04.02.10 14:51 Zbigniew
- 04.02.10 15:12 Vena210
- 04.02.10 15:23 mvoicem
- 04.02.10 15:29 Vena210
- 04.02.10 15:25 Smok Eustachy
- 04.02.10 15:39 Vena210
- 04.02.10 15:39 mvoicem
- 04.02.10 15:40 mvoicem
- 04.02.10 15:41 Vena210
Najnowsze wątki z tej grupy
- Usiłowanie zabójstwa
- Immatrykulacja...
- Taka paralela historyczna... Shrek, nie czytaj bo zawału dostaniesz :)
- Taka paralela historyczna... Shrek, nie czytaj bo zawału dostaniesz :)
- "Wyjebongo" 33 i 1/3
- Zastrzelił kolegę
- Sąsiad o aktywistach
- Izrael kontra Hamas
- Korekta faktury Bolt
- Re: Sędzia v. Sędzią prezes SN już zawiadomieniem w prokuraturze
- Czy Sejm RP zahamuje proceder zabijania dla organów?
- Policjant użył broni, na skutek czego jego kolega został ranny.
- znów wrocław
- Re: Antysemici z MTK w Hadze wydali nakazy aresztowania [Izrael odrzuca "fałszywe i absurdalne zarzuty"]
- Dla mr. J.F`a, Trybuna i Wiesiaczka którzy "troszczą" się o państwowe i u których 0 pragmatyzmu
Najnowsze wątki
- 2024-12-02 Usiłowanie zabójstwa
- 2024-11-30 Immatrykulacja...
- 2024-11-28 Taka paralela historyczna... Shrek, nie czytaj bo zawału dostaniesz :)
- 2024-11-28 Taka paralela historyczna... Shrek, nie czytaj bo zawału dostaniesz :)
- 2024-11-27 "Wyjebongo" 33 i 1/3
- 2024-11-27 Zastrzelił kolegę
- 2024-11-26 Sąsiad o aktywistach
- 2024-11-26 Izrael kontra Hamas
- 2024-11-26 Korekta faktury Bolt
- 2024-11-25 Re: Sędzia v. Sędzią prezes SN już zawiadomieniem w prokuraturze
- 2024-11-24 Czy Sejm RP zahamuje proceder zabijania dla organów?
- 2024-11-23 Policjant użył broni, na skutek czego jego kolega został ranny.
- 2024-11-23 znów wrocław
- 2024-11-23 Re: Antysemici z MTK w Hadze wydali nakazy aresztowania [Izrael odrzuca "fałszywe i absurdalne zarzuty"]
- 2024-11-21 Dla mr. J.F`a, Trybuna i Wiesiaczka którzy "troszczą" się o państwowe i u których 0 pragmatyzmu