    From: "pmlb" <p...@d...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Niesolidny sprzedawca na Allegro: Vena210 ( Matilde210 )
    Date: Thu, 4 Feb 2010 12:12:25 -0000

    "Zbigniew" <g...@c...onet.pl> wrote in message
    news:6915.00000075.4b68c771@newsgate.onet.pl...
    > Witam,
    >
    > Chciałbym spytać o radę, co począć z niesolidną sprzedającą - jacy/jakie
    > nieraz
    > trafiają się na Allegro - nie będąc pewnym, na jakiej właściwie podstawie
    > osoba
    > ta odmawia mi zwrotu pieniędzy, jednocześnie usiłując wyciągnąć ode mnie
    > jakieś
    > "opłaty za składowanie". Ale od początku:

    Dlatego nie kupuje i nie sprzedaje na czyms takim podejrzanym jak allegro!
    ebay (skoro ona handluje na ebay to tam mogles kupic) a w zasadzie paypal
    gwarantuje tobie jako kupujacemu wyplate do 500 funtow jesi towaru nie
    dostaniesz a potem paypal rozmawia ze sprzedajacym...nie ty.
    Dlatego na ebay oszustw jest malo. Poza tym na ebay sprzedajacy nie moze dac
    negatywa kupujacemu!!!!
    Poza tym sprawdz na poczcie gdzie wyslala (jesli chce ci sie w to bawic)
    chyba pamieta gdzie to nadala. Poczta w UK rejestruje kazda przesyke i
    mozesz sie zapytac w uzasadnieniu, ze nadawca twierdzi, iz wyslal a ty nadal
    nie masz a poczta docelowa nie dostala paczki. Przynajmniej sie dowiesz czy
    przesylka wogole byla nadana i czy opuscila UK.
    Ale mowie, musisz miec sporo determinacji:))
    Znajac jej adres mozesz ja odwiedzic:))) i poproscic o towar:))))
    By znalesc adres na google earth wystarczy ci ten fragment:
    OX10 8NR
    (ten kod pocztowy okresla konkretny budynek:) z tego co widze jest tam 6
    domow i/lub ze dwa flaty nie trudno znalesc)
    Jak bedzisz na miejscu to 17 jest numerem domu.
    z tego co widze telefon to komorka.

    I olej allegro:))