eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiesolidny sprzedawca na Allegro: Vena210 ( Matilde210 )Re: Niesolidny sprzedawca na Allegro: Vena210 ( Matilde210 )
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
    news.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.gigane
    ws.com!border1.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!nx02.iad01.newshosting.c
    om!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!atlantis.
    news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Niesolidny sprzedawca na Allegro: Vena210 ( Matilde210 )
    Date: Wed, 03 Feb 2010 14:26:09 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 42
    Message-ID: <hkbu6e$74$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    References: <hkanjg$7en$1@news.onet.pl> <6...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: dvz10.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1265204238 228 83.22.59.10 (3 Feb 2010 13:37:18
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 3 Feb 2010 13:37:18 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (X11/20090817)
    In-Reply-To: <6...@n...onet.pl>
    X-Original-Bytes: 2492
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:626073
    [ ukryj nagłówki ]

    (03.02.2010 12:46), Zbigniew wrote:
    [...]>
    >> Nawet kurier Ci nie gwarantuje okreslonego terminu dostawy.
    >
    > O ile wiem, nawet Poczta gwarantuje mi określony termin dostawy - tzn.
    > absolutnie nie dłuższy, niż te 2 tygodnie.

    No niestety, poczta gwarantuje ci że 80% czy 90% przesyłek dotrze w
    takim a takim terminie. Innymi słowy nie gwarantuje niczego.

    >
    >>> Niby sprzedająca sama zauważa, że "zna prawo,
    >>> które wymaga od Kupującego cierpliwie czekać na przesyłkę w czasie
    >>> wyznaczonym
    >>> przez pocztę, tj. do 14 dni roboczych". Potem jednak okazuje się, że
    >>> pomimo
    >>> NIEDOSTARCZENIA PRZESYŁKI W OGÓLE - muszę(?) dopłacać za ponowną przesyłkę
    >>> (albo
    >>> "składowe" płacić), a jakoś nie mogę(?) zrezygnować z nieudanej transakcji
    >>> w
    >>> ogóle. Niby czemu?
    >> Bo sprzet powrocil nieodebrany.
    >> Zgodnie z prawem masz prawo zrezygnowac w ciagu 10 dni od dostarczenia
    >> ktore jakby nie nastapilo i to nie z winy sprzedajacego...
    >
    > Znaczy: z mojej winy nie nastąpiło?

    Znaczy jakby z winy poczty.
    [...]
    >
    > Ja mam zwracać się z pretensjami do poczty? Przecież to NIE JA jestem tutaj
    > klientem poczty. Ja tu - jeśli chodzi o przewoźnika - W OGÓLE NIE JESTEM STRONĄ.
    >

    A tutaj się zdziwisz - pocztę TY zamawiasz nie wysyłający, jego
    odpowiedzialność się kończy w momencie nadania przesyłki.

    Bzdurnie, ale tak w naszym KC jest (a na kimś się musieli wzorować, więc
    może w innych KC-tach też jest podobnie).


    p. m.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1