  • Data: 2010-02-03 14:15:30
    Temat: [OT]Re: Niesolidny sprzedawca na Allegro: Vena210 ( Matilde210 )
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (03.02.2010 14:55), Zbigniew wrote:
    > No cóż: upewnię się co do tych kwestii u adwokata, do którego jednak się przejdę.
    >
    > W każdym razie - nieco wychodząc poza tematykę niniejszej grupy - pozwolę sobie
    > zauważyć, że ETYKA WYPRZEDZA PRAWO. Jeśli więc rzeczona sprzedająca jest zdania,
    > że ma ona wobec swych klientów "jedynie takie obowiązki, jakie jej narzucają
    > konkretne przepisy" - a i to (w domyśle) tylko te, które grożą sankcją karną -
    > to... to ja wiem, co o takiej osobie sądzić.

    Zasadniczo bym się z tobą zgodził, głównie ze względu na tą przesyłkę
    nierejestrowaną (swoją drogą - skoro nierejestrowana, to jak sie udało
    zareklamować? W PL chyba by się nie dało).

    Pytanie tylko, czy miałeś wybór przesyłka zwykła/polecona, ewentualnie
    czy byleś poinformowany o tym że jest to wysyłane w taki a nie inny
    sposób przed zawarciem transakcji. Bo jeżeli tak - to przypomniałbym że
    sprzedająca ma jedynie takie obowiązki za które klient zapłacił :).

    p. m.