  • Data: 2009-02-25 12:31:06
    Temat: Re: Nieruchomości UM - przetarg
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "after" <a...@...pl> napisał w wiadomości
    news:go3coh$ah5$1@node2.news.atman.pl...
    > Dziękuję wszystkim za wcześniejsze odpowiedzi.
    >
    > Mam jeszcze jeden problem związany z działką. Mianowicie w informacji
    > przetargowej było podane, iż znajduje się ona przy ulicy Janowskiej.
    > Rozciąga się ona jednak i dochodzi do ulicy Dolnej. Czy prócz
    > nieruchomości N1, będę miał prawo postawić również nieruchomość N2 i
    > dojeżdżać do niej od ulicy Dolnej? Jeżeli tak, to czy będzie ona oznaczona
    > jako nieruchomość z ulicy Janowskiej czy Dolnej?
    >
    > Tutaj obrazek wyjaśniający sytuacje:
    > http://img518.imageshack.us/img518/5202/probleme.jpg

    1. warunki zabudowy lub wypis z planu tam beda szczegoly
    2. z sasiednich dzialek o ile dobrze narysowales widac ze mozna tak postawic
    budynki
    3. dopoki nie podzielisz dzialki oba budynki beda przy ul. Janowskiej np. A
    i B bo tak jest przypisana dzialka
    4. jesli zrobisz podzial i wystapusz o nadanie numeru to dzialki zostana
    przypisane do ulic od ktorych jest mozliwy wjazd

    pozdrawiam

    --
    Andrzej
    www.hana.com.pl