  • Data: 2009-02-25 16:32:42
    Temat: Re: Nieruchomości UM - przetarg
    Od: "after" <a...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "HANA" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:go3dma$gdn$1@news.onet.pl...
    > 1. warunki zabudowy lub wypis z planu tam beda szczegoly
    > 2. z sasiednich dzialek o ile dobrze narysowales widac ze mozna tak
    > postawic budynki
    > 3. dopoki nie podzielisz dzialki oba budynki beda przy ul. Janowskiej np.
    > A i B bo tak jest przypisana dzialka
    > 4. jesli zrobisz podzial i wystapusz o nadanie numeru to dzialki zostana
    > przypisane do ulic od ktorych jest mozliwy wjazd
    >
    > pozdrawiam
    >
    > --
    > Andrzej
    > www.hana.com.pl

    2. No tak to niby wygląda na planie terenu - taki podział. Jednakże nie wiem
    czemu, ale z drugiej strony ulicy, czyli na ulicy Dolnej nie ma żadnych
    budynków. Nie wiem dlaczego. Znajdują się one dopiero od drugiej strony tej
    ulicy (Dolnej). Będę musiał iść zerknąć na warunki zabudowy tego terenu.

    Ostatnie moje pytanie jest następujące:
    - jakie opłaty występują, gdy posiadamy nieruchomość komercyjną?